Dear Becton Regional High School Family:
It has been one year since the initial March 8, 2022 Becton Evolution Referendum vote. Since then, our team has been gathering feedback from parents, teachers, staff members, and community members in an effort to better understand and prioritize the wants and needs of our K-12 stakeholders for a potential future referendum.
One of the goals of this project is to create a future-focused facility that will provide the children of our community and their families with a continuation of academic, athletic, and special education services that they already experience in their state-of-the-art elementary and middle schools. This includes partnering with our local sending districts to create expanded Special Education facilities and programming to keep our students in district, and career-oriented STEAM and Vocational/Trades programs.
As parents, teachers, staff, and community members, your voice matters to us. Please take a few moments to complete this simple anonymous Post-Referendum Community Survey. The data from this survey will help us establish a consensus on a future-focused plan that will provide our grade school students and families with a redefined and personalized educational high school experience.
Survey Link: https://www.surveymonkey.com/
Sincerely,
Dr. Sforza
Superintendent/Principal
Carlstadt-East Rutherford (Becton) Regional H.S. District
Estimada familia de la escuela secundaria regional de Becton:
Ha pasado un año desde la votación inicial del Referéndum Becton Evolution del 8 de marzo de 2022. Desde entonces, nuestro equipo ha estado recopilando comentarios de padres, maestros, miembros del personal y miembros de la comunidad en un esfuerzo por comprender mejor y priorizar los deseos y necesidades de nuestras partes interesadas de K-12 para un posible referéndum futuro.
Uno de los objetivos de este proyecto es crear una instalación enfocada en el futuro que brindará a los niños de nuestra comunidad y sus familias una continuación de los servicios académicos, deportivos y de educación especial que ya experimentan en su estado actual. escuelas primarias y secundarias de arte. Esto incluye asociarse con nuestros distritos locales de origen para crear instalaciones y programas de educación especial ampliados para mantener a nuestros estudiantes en el distrito, y programas STEAM y vocacionales/oficios orientados a la carrera.
Como padres, maestros, personal y miembros de la comunidad, su voz nos importa. Tómese unos minutos para completar esta sencilla encuesta comunitaria anónima posterior al referéndum. Los datos de esta encuesta nos ayudarán a establecer un consenso sobre un plan enfocado en el futuro que brindará a nuestros estudiantes de primaria y sus familias una experiencia educativa redefinida y personalizada en la escuela secundaria.
Enlace de la encuesta: https://www.
Atentamente,
Dr. Sforza
Superintendente/Director
Distrito HS Regional Carlstadt-East Rutherford (Becton)